dosa pahala tidak wujud dalam politik

By pulasperut on 11/01/2008 03:17:00 AM

Filed Under:

susah sgt nak jumpa orang politik yang betul-betul memperjuangkan nasib rakyat. setiap mereka pasti ada agenda tersendiri yang membuatkan ingin aktif dalam arena ini. ahli-ahli politik yang berstatus 'ustaz' pun ramai yang mengambil kesempatan. mungkin bagi mereka, dosa pahala tidak wujud dalam politik.. masyaallah..

1 comments for this post

Anonymous

memang sudah tiada yang jujur dlm dunia politik. aku pun dah naiki menyampah ngan mereka, tp terpakse lah sb nak cari makan. terlalu banyak muslihat dan taktik kotor yang aku nampak. nasib baik lah aku bkn org politik. kalau tak, xtahu lah aku rezeki untuk anak isteri aku halal ke tidak..

Posted on November 2, 2008 at 4:16 PM  
Blog Widget by LinkWithin