PAS rampas K.T

By pulasperut on 1/17/2009 10:37:00 PM

Filed Under:

Siapa bilang faktor calon tidak memainkan peranan dalam sesebuah pilihraya? sekarang dah terbukti apabila calon PAS berjaya merampas kerusi parlimen K.T dari BN. aku nak hurai banyak pun rasanya dah tak perlu.. parti kerajaan ni dah makin banyak lopak yang perlu ditimbus. rakyat pun dah faham sgt dgn bermacam gula-gula pilihanraya yang ditabur. mereka pun dah tak bodoh macam dulu lg dah.. kepada BN khususnya UMNO, LU FIKIRLAH SENDIRI...

1 comments for this post

Sekadar mengingatkan. Amalkan doa ini.

Dari Surah Al-Baqarah ayat 286, bermaksud;

"Ya Tuhan kami, janganlah Engkau hukum kami jika kami lupa atau kami melakukan kesalahan. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau bebani kami dengan beban yang berat sebagaimana Engkau bebankan kepada orang-orang sebelum kami. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang tidak sanggup kami memikulnya. Maafkanlah kami, ampunilah kami, dan rahmatilah kami. Engkaulah Pelindung kami, maka tolonglah kami menghadapi orang-orang kafir".

Posted on January 19, 2009 at 12:42 PM  
Blog Widget by LinkWithin