Majlis kahwin hero..

By pulasperut on 3/26/2009 12:47:00 PM

Filed Under:

kat sini ade beberape keping pic mase majlis kahwin aku aritu. semoga kawan2 tak lagi sibuk2 suruh anta kut email la, kut mms la.. hehe..




9 comments for this post

segak mu cwe,macho gilo..bini mu pun comel gok...tapi satu jer yg nak buat aku tergelak...gambar mu pegang keris tu...aku tak leh tengok..kelakar siut..pahlawan tak sempat habis berguru..hahahah..ape2pun tahniah.

alip..

Posted on March 27, 2009 at 9:57 AM  

we...mu kawin ari tu sapo pasang pa system...huhuhhu. Tahniah. selamat berpengantin..

Posted on March 27, 2009 at 11:50 AM  

Selamat pengantin baru. Kirana pun nak kawen jgak. Datang melawat blog kirana lagi. Ada citer ttg kirana nak kawen nih.

Posted on March 30, 2009 at 11:52 PM  

wah....comel2 weh gambar nih.......bini tu comey nyo....

Posted on April 22, 2009 at 1:43 PM  

alip - hahaha. aku kalu pgang pistol pandai la. hahaha!

JETT - ayah aku xbagi pasang P.A system tkt tok imam xmari pulop. hehe.. tq!

kirana - mekasih2.. u pun mesti dah xsbr kan? hehe..

DatinDiaries - mane ade, laki die lagi hensem lah. hahaha!

Posted on April 23, 2009 at 2:32 PM  
Anonymous

semat demo boh.ado doh ko dokk?
kawe nih, muaze.

Posted on June 2, 2009 at 12:59 AM  

muaze? demo th mano blog kawe? ado doh 4 bule. heheh.. bunting plamin

Posted on June 3, 2009 at 11:32 AM  
Anonymous

wah2..beyu..comey la wife..hehe..semoga bhgia sokmo deh...---ohm--

Posted on July 4, 2009 at 5:15 PM  

comel

Posted on July 28, 2009 at 11:16 PM  
Blog Widget by LinkWithin