kambing hitam..?

By pulasperut on 4/11/2009 01:06:00 PM

Filed Under:

"Saya tidak mempunyai sebarang sebab untuk mencederakan apatah lagi mengambil nyawa mangsa dengan begitu kejam. Saya merayu kepada mahkamah yang kini berada di dalam kedudukan dan mempunyai kuasa untuk menentukan hidup dan mati saya, agar tidak menghukum saya sekaligus menyempurnakan perencanaan mereka terhadap saya."

Demikian kate Cif Inspektor Azilah yg dihukum mati bersama dgn Koperal Sirul Azhar dlm kes pembunuhan Altantuya.

Rase2nye korang fikir same mcm yg aku fikir x?

2 comments for this post

nisah fikir same mcm amar pikir..mesti mamar pikir nih kerja org len en..kan?kan?

Posted on April 11, 2009 at 2:09 PM  

perencanaan mereka tu mungkin merujuk kepada org2 yg betul bertanggungjawab.. tah la.. dunia sekarang... macam2.. kita tak buat org org pulak buat kita.. mintak jauhkan diri kita semua dari mala petaka.. amin

Posted on April 11, 2009 at 11:20 PM  
Blog Widget by LinkWithin