Rusuhan di Stadium Sultan Muhammed IV

By pulasperut on 4/09/2009 01:50:00 PM

Filed Under:


aku pun xth camne nak ckp tentang rusuhan yg blaku mase semi final FA Cup kelantan vs n.sembilan kelmarin(7hb april). nak cakap panjang2 pun sb aku sdiri anak kelate.


kalo kutuk kelate kang org kate aku derhake pd negeri sdiri. tp kalo sokong penyokong kelate kang org ckp aku nih bpuak2 plak..


so.. aku serah kat korang lah bg komen. aku nak dgr pndangan ikhlas korang.. kalo nak puas ati lg, aku kasi tnjk video kat bwh ni..


7 comments for this post

gomo klate gomo!!

Posted on April 9, 2009 at 4:39 PM  

ish.. dasat!

Posted on April 9, 2009 at 8:30 PM  

Budak2 zaman sekarang nie....

Posted on April 9, 2009 at 8:58 PM  

kita ikut apa kata ustz ckp...
ketua lebih mengetahui..

Posted on April 10, 2009 at 12:45 AM  

ore gini molek la atar gi gaza..abih jahane ghetobendo.

Posted on April 10, 2009 at 10:23 AM  

wat malu malaysia je...
kat Gaza pun x mcm ni
ish2...

Posted on April 10, 2009 at 11:07 AM  
Anonymous

kalo tgk kat tenet..kelate kena kutuk teruk sg..huhu

Posted on July 4, 2009 at 5:35 PM  
Blog Widget by LinkWithin