bla..bla..

By pulasperut on 9/27/2009 11:31:00 AM

Filed Under:


arini org dah start keje (pantai timur). aku pun dah start keje.. malas nye!! 2 lah, amik cuti lame sgt. kang dah jd malas. pg ni smpai2 je kat ofis, dah mcm2 keje yg tgh tunggu hero siapkan. erkh!!

bile la agak2 aku nak jd bos nih. blh dtng lmbt, blh arah org itu ini, blh makan duit company. hahaha!

smlm kul 4 br blh tdo. nak kate bini suruh picit tubuh xjgk. mngkin sb dlm sminggu ni asyik tdo lwt kot.. pusing kanan, pusing kiri, tukar position ngan bini, mate xleh pejam gak. last2 berkhayal jd org kaye br blh tdo.. heheh.. kul 6.30 dah bgn bsiap nak g ofis dah. skang ni duk tgh menaip pun masih duk tringtkan bantal busuk kat umah. best nye kalo blh balik tdo. hehe!

sbenarnye, aku pun xth ape aku nak nulis sbenarnye.. main hentam je nih. aku kalo blh xnak lah blog aku ni jd mcm blog catatan perjalanan harian mcm sesetengah blog kwn2. bkn nak kate blog yg mcm diorg xbest, tp aku xnak mcm tu. korang jgn slh fhm plak. lain org lain sleranye. kan? tp kalo 1 hari, blog aku pun jd camtu, xleh nak kate ape lah. heheh..

erm.. rasenye cukuplah aku merapu tuk hari ni. lenkali lah plak..

slamat kembali menjalani rutin harian kwn2.. dah!

4 comments for this post

salam ziarah kembali..btol2, laen org, laen sleranya, kalau smua blog same je, tk best ah cmtu, kalo boleh bia ade identiti tersendiri..kan2

Posted on September 27, 2009 at 1:30 PM  

hai..lama dah tak update hihi, mst best beraya kan..
biasa lah tu, kalo dah lama cuti, mst tulang2 lemah jak nak keja kan kan...hehehe

btul2..lain org lain seleranya, tiap2 blog ada identiti sendiri..

Posted on September 28, 2009 at 8:47 AM  
Anonymous

emm okelah tue asl terupdated blog nie !!!!

Posted on September 28, 2009 at 10:44 AM  

Salam dari sahabat-sahabat JASA Pahang....

Taniah dapat wujudkan blog Bicara Kelantan....

Posted on October 1, 2009 at 11:40 PM  
Blog Widget by LinkWithin