Maizawati (bekas akhil hayy) nak jd pnyanyi plak..

By pulasperut on 9/09/2009 09:41:00 AM

Filed Under:

naper la nko nih bengap sgt! dah elok2 org duk ksian kat nko psl kene tinggal kat akhill hayy kang xpsl2 plak org jd mluat kat nko. aku syor kat nko batalkan je lah niat nko tu.. fokus pd bisnes dah lah.. ni mest ade manusia2 kat skitar nko yg duk menghasut nko nih. ish..

b rasional la cik kak. xkan lah dgn alasan nak cari rezeki utk anak2 nko nak ambik sumer bnde yg org tawarkan.. aku ksian kat nko. tkt nasib nko nt jd mcm ina naim kene kutuk sane, kene kutuk cni. lgpun, dgr pd nyanyian nko, rs cam byk xbtl je.. skadar blh nyanyi, aku pun blh nyanyi..

nak ckp pnjang2 pun rase xder pekdah gak. kwn2 tgk dan nilai sdirilah video kat bwh nih..

5 comments for this post

tp minah ni blh tahan jgk kan? hehe..

Posted on September 9, 2009 at 10:47 AM  

emm beliau ni cantek tpi lebeih manis klu stay umah aje..!!!

Posted on September 9, 2009 at 1:43 PM  

Nak nyanyi? Ehhhh... takyah ler. Blakon OK skit! Watpe nak ingat ngan ustaz tu lagi. Bagi malu je! Nama je ustaz, si minah tudung tu plak mcm dh abih dh lelaki dlm dunia nih smpai laki org je dia nak.

Posted on September 9, 2009 at 8:48 PM  

myownside - erm.. blh lah..

khaLifah feDi - stuju sgt..

kirana - ape yg aku dgr dari sisi gelap, yg belah pompuan pun ade prangai gak. xth lah..

KWN2! video ni dah dprivatekan oleh tuan die. hehe..

Posted on September 9, 2009 at 9:12 PM  

hai..lama dah tak singgah sini..apa kabar??

hurmm..macam sama kes dgn ina bekas tunang mawi je nih, nape lah nak nyanyi, dok je bisnes kan ok tu kan kan...

dunia artis kita tak tau sapa yg betul sapa yg salah...hurmmm

Posted on September 10, 2009 at 12:51 PM  
Blog Widget by LinkWithin