Dari Kota Bharu ke Bukit Gantang!

By pulasperut on 4/07/2009 08:04:00 PM

Filed Under:

8.05pm - Penat! 2 je yg aku blh ckp. untuk pengetahuan korang, aku dlm prjalanan balik dari Bkt Gantang. skang ni ade kat g.musang(check-in bilik kat Kesedar-inn). xlaratlah nak balik Kb.

Sebab ape korang tau? trip kitorang btolak smalam dlm kul 5.00pm, smpai g.musang dlm kul 8.30pm. rehat jap umah pgawai cni n btolak dlm kul 10.00pm. smpai kat susur keluar Changkat Jering kul 2.30am. pastu trus g umah pgawai2 yg btugas utk buat spotchek(hehe). dalam kul 5.30am btolak ke ipoh(cari bilik murah) sb kat bkt gantang sumer pnh. pastu dari ipoh, btolak balik dlm kul 1.00pm n smpai kat cni(gua musang) dlm kul 6.00pm. erkhh!!

dah!! cukuplah catatan pjalanan aku tuk arini. heheh.. nak mandi, nak tdo. ape2 pun, kte tgk lah nant sape yg menang.. rs cam gelap je BN..

2 comments for this post

camna pengalaman di bukut gantang? semoga dapat pengalaman yg leh dikongsi bersama followers lain.

Posted on April 8, 2009 at 9:20 AM  

pengalamannye biase je.. cam kat medan perang pun ade rase gak. tegang smacam jer.. heheh..

Posted on April 9, 2009 at 12:32 AM  
Blog Widget by LinkWithin