Kempen berhenti merokok!

By pulasperut on 4/05/2009 09:27:00 PM

Filed Under:

krajaan skang kaw2 punyer kempen anti merokok sampaikan kat kotak rokok pun abis dtampalnye gmbr2 yg xsnang mate memandang.(walaupun kat negara jiran dah lame strategi camni dijalankan)

bagi prokok tegar cam aku nih, bnde camni sbenarnye xbrape memberi kesan sgt. tp... skang ni kene tahan telinga lah ckit ngan bini aku. heheh.. kalo dulu die xbape endahkan sgt tabiat aku nih, skang dah mule bising dah dsebabkan gambar yg mengghairahkan kat kotak rokok nih. heheh..

bg para2 sahabat yg blm pnh tgk lg kotak rokok keluaran br nih, aku tunjuklah slh 1 contohnye yg mane aku rs gmbr pd kotak nih yg paling sopan dlm byk2 gmbr yg lain. kalo korang rase gmbr ni pun dah xleh tgk, aku syorkan xyah tgk yg lain. hehe..



tp... ble dah namenye hero.. aku dah solve problem nih dgn pnh bgaye. hehe.. aku p kat psr malam, pastu aku bli kotak rokok yg mcm kat bwh ni. setel.. heheh..


p/s = jangan nasehat aku psl rokok. biarkan ku sedar ngan sndiri..

7 comments for this post

wa.. caya lah! hehe^^
riex suda! hahaha

Posted on April 5, 2009 at 11:37 PM  

wakaka..seram sgt la gmbr cmtu..letak gmbr seram camane pn, yg smoke tetap Yang Ado..

Posted on April 6, 2009 at 2:21 AM  
Anonymous

emm kat sigapore dh lame wat cm nie !!!

Posted on April 6, 2009 at 7:18 AM  

memang bijak lah ganti kotak rokok tu..patut lah sekarang tgk banyak laki2 bawa kotak rokok cam tu...bijak2 hwahwahwa...

Posted on April 6, 2009 at 10:46 AM  

oo ye ke..ade pic mcm tu rupanyer kat kotak rokok!
patutla mber2 yg rokok guna kotak rokok yg mcm kat bawah tu hahahaha...

Posted on April 6, 2009 at 6:52 PM  

Setuju benar aku dgn mu... hehe... Tabiat nie kene sendiri2 berenti baru berkesan.... Say Yes 2 smoking....

Posted on April 7, 2009 at 2:15 AM  

ahaha...sempoi jey:)) awk shame jey cm ayah sy..hehe

Posted on April 11, 2009 at 2:42 AM  
Blog Widget by LinkWithin