risikan terkini pilihanraya kecil

By pulasperut on 4/03/2009 03:17:00 PM

Filed Under:

semalam aku br balik dari HQ kat KL. macam2 isu berkenaan pilihanraya kecil Bukit Selambau n Bukit Gantang yg aku dgr yg mane kebanyakannye memang xder kuar dalam paper. biasenye kalo pilihanraye kecil camni aku diarahkan bertugas, tp kali ni aku dikecualikan dsebabkan br kawen kot.. heheh...

tp ape yg paling menarik perhatian aku ialah hasil risikan dan pemantauan terkini, due2 tempat pilihanraye 2, BN kalah. mungkin kalah teruk..

erm.. nampaknye mungkin betul lah kata para penganalisis politik yg mane peralihan kuasa antara Najib dgn Paklah tidak beri ape2 kesan pun utk pilhanraye kecil ni..
Wallahualam..

2 comments for this post

Amboi.... cam tau jer.... Kita tunggu dan lihat. BN mane leh kalah.. walau camner skali pn diorang kene menang gak.

Posted on April 3, 2009 at 10:38 PM  

heheh.. amboi.. org kuat BN nih nmpknye.. hero xckp BN kalah, cume kemungkinan besar akan kalah.. heheh.. ape2 pun kite tgk je lah nant ye..

Posted on April 3, 2009 at 11:32 PM  
Blog Widget by LinkWithin