NIZAR MB YG SAH!!

By pulasperut on 5/11/2009 04:40:00 PM

Filed Under:

hahaha!! aku gelak bukan sb stuju ngan kputusan hakim yg br dbuat td, tp pasai politik perak dah makin haru-biru!! xth nak kate ape dah. kat ofis aku skang pun dah kecoh pasai kputusan yg xdsangke2 nih. ingtkan lpas sidang dewan aritu sjuk kjap pasai politik perak. rupe2nye bsambung ngan episod ni plak. hahaha!! fenin2..
ape2 pun, yg aku nmpk pd penggal ni para wakil rakyat kat perak memang xsmpat nak buat kerja utk rakyat. heheh.. trime je lah rakyat perak sumer ye..

7 comments for this post

emm mmg hot lah perak thn nie!!!

Posted on May 11, 2009 at 5:03 PM  

haru-biru la nampaknya...

apapun keputusan harus diterima

Posted on May 11, 2009 at 7:43 PM  

adun bergaduh dalam dewan..macam budak2..

Posted on May 12, 2009 at 4:20 PM  

ni semua giler kuasa giler darjat mcm lagu Wings tu kan.

nasib baik belle bukan org Perak. yg kasihan rakyat

Posted on May 13, 2009 at 1:06 PM  

tau takpe!
tapi skjap jerk kan..dgr citer zambry dpt blk title!ntahlah..poning mokcik!

yg nyata..kuasa sultan akan diprkotak katikkan oleh org luar!adeh..

Posted on May 14, 2009 at 6:55 AM  

khaLifah feDi - kalo hot xmnyusahkan rakyat, xder hal.. kan?

Ixora@ - masalahnye masing2 xmau trime kputusan..

Ungku Nor - heheh.. nampak cam bodohkan?

i.am.belle - erm.. memang ksian pun.. kuase punye kuase..

mummYaeesah - memanglah skejap pun. tp mslhnye, smakin nmpk kbodohan pemimpin..

Posted on May 14, 2009 at 5:22 PM  

kebenaran sudah terbukti... Tahniah!

Posted on May 17, 2009 at 11:17 PM  
Blog Widget by LinkWithin