org tue gile!!

By pulasperut on 5/17/2009 10:46:00 PM

Filed Under:


aku pasti korang ade bc tentang mkcik sorg nih yg terlampau obses dgn tatu sampai diisytiharkan oleh Guinness Book of Record sebagai wanita tertua memiliki tatu kat seluruh tubuh die.

memang setanlah makcik nih!! kalo xcaye korang blh tgk sdiri pic die mase mule2 bertatu sampailah skang umur die 73 tahun kat laman web die http://www.isobelvarley.com/( pastikan open link in new window/tab). tp korang yg under 18 atau pun yg agak2 soleh gitu aku nasihatkan xyah tgk lah pasai ade pic yg kat dlm nih memang xsesuai ngan tontonan awam. aku dah kasi warning, so tpuk dade tanye iman lah..

manusia dah makin giler..

12 comments for this post

wahhh..macam pakai baju je kan...

eiii..mst sakit ler...

Posted on May 18, 2009 at 12:10 PM  

dah kalo kafir tuh nk wat cmner en..
;p
nisah x bukak ea website tuh..
nisah ckp awal2..haha..

Posted on May 18, 2009 at 4:23 PM  

pergh!!! aku ingat nk wat jgk la..tp aku nak lukis kt jamban aku dia punye corak

Posted on May 19, 2009 at 10:22 AM  

wow! macam SYAITAN... fugly mugly. yikes

Posted on May 19, 2009 at 1:57 PM  
Anonymous

emm..mcm2 arr diorg nk femes tue..

aku x tgk sbb ko warning wlupn aq cukup syarat hi3..

Posted on May 19, 2009 at 3:31 PM  

ni nak cari publisiti murahan la ni...
pi jaga cucu lg baguih...
hahahaha....

Posted on May 20, 2009 at 3:11 AM  

Ivy Metaga - mcm pakai bj burok kan? heheh..

NieSah & khaLifah feDi - btl ke korang xbukak... hahaha

JETT - heheh.. drp lukis jamban, baik ko lukis lubang taik trus.

i.am.belle - dah memang setan pun.. heheh..

akudinda - cucu die pun xmau die jage. hehe

Posted on May 20, 2009 at 8:48 AM  

nenek ni bajet dia sexy r pakai baju skin corak2.. agaknye leh sorok kedutan ble wat tatoo 1 bdn tu... piraaaa mabokkkk!!! hahaha

Posted on May 20, 2009 at 11:31 AM  

eee..geli tgk!
ye manusia skang mmg makin giler..
klu g s'pore bdk melayu bersepah bertatu..woohoo..

Posted on May 21, 2009 at 12:06 AM  

salam kenalan jua...
sila ke blog baru saya di http://www.rynn2506.com

Posted on May 21, 2009 at 3:07 PM  

da kendur pon stil leh wat tatoo wo! mmg hampeh la

Posted on May 31, 2009 at 2:32 AM  

Elle JmDean - hahaha!!

mummYaeesh - ye ke mummy? aku xpnh smpai s'pore, xth camner ngan bdk2 sane..

rynn2506 - salam.. ade mase i jenguk blog u..

NoRT - heheh.. jenis camnilah br btl nak panggey tue xsdar diri..

Posted on May 31, 2009 at 9:43 AM  
Blog Widget by LinkWithin