PILIHERAYO PULOK DOH!!!

By pulasperut on 5/31/2009 09:30:00 AM

Filed Under:


sori kwn2, aku bz skang nih. kene btugas tuk pilihanraye DUN Manek Urai. walaupun tarikhnye lmbt lg (14hb Julai), tp aku dah stat kene buat keje dah. tension!! ari2 kene p sane. dah lah jauh ngan umah aku. nak manje2 ngan bini pun dah xsmpat. erkhh!!!

pade kwn2 yg rase die kwn aku, sorilah kalo xsmpat jenguk umah korang ye. nant ble ade mase, aku cuit korang. heheh..

3 comments for this post

Anonymous

jauh tu gu,nyaknyo bini demo.
tugah demo gapo gu?

Posted on June 2, 2009 at 1:02 AM  

Uiiihhhh...busy noo.. Takpe la, demi mu ibu pertiwa, nusa dan bangsa... ko pegi la berjuang!

Posted on June 5, 2009 at 12:55 AM  

kesian takpe2 nt kalo dah tak sibuk, bole lagi bermanja2 dgn tersyg hehehe..

Posted on June 9, 2009 at 5:14 AM  
Blog Widget by LinkWithin