13.11.09

By pulasperut on 1/21/2010 12:06:00 PM

Filed Under:

hi pulasperut.. lame xnulis kat blog pulasperut nih. sehat ke pulasperut? perut dah ok? heheh..
arakian disebabkan xder modal nak nulis, maka arini aku nak kongsi ngan korang pasal nombor 13.11.09 nih..:)

pada tarikh ni, maka dgn rasminya aku nushirwan muhammad telah menambah lagi 1 status kpd status 'PAPA'. heheh..

apasal lambat update? bukan apa, semenjak dua menjak nih, masa lapang aku sgt2 lah kurang. tambahan pulak aku skang duk umah mertua, line internet kat situ pun dapat xdapat je. nak upload sekeping gambar pun makan mase berbulan2. heheh..

apasal xupload kat ofis? erm.. kat ofis lg lah.. dah lah aku kena jage 2,3 akaun jabatan(blog, facebook etc...) pastu plak ditambah dgn keje yg tidak berkaitan dgn senarai tugas aku lg. memang xsempat..


puteri sulung (insyaallah) aku nih aku namakan Nur Adelia bt Nushirwan.. maksud dia cahaya keadilan..lebih kurang lah.. heheh.. masa mula2 lahir dulu berat dia 3.4 kg. org cakap anak aku nih besar tp aku xtahu sb ni pengalaman pertama. xkesah lah janji semua selamat.. :)

adelia masa umur seminggu

rutin aku skang pun dah byk berubah. tdor pun xblh nak syok sendiri dah. heheh.. tp ape2 pun nikmat die Allah sj yg tahu.. syukur padaNya kerana kurniakan zuriat yg cukup sempurna bg aku.


pd n3 ni juga aku uploadkan beberapa keping pic baby aku masa awal kelahiran sampailah pd tarikh n3 nih. dah..

adelia duk tunggu mama dia siapkan air utk mandi

pic ni mase umur 40 hari

lengkap sudah hidup hero.. hehe..

lenkali plak.. babai!

2 comments for this post

Anonymous

oic!

Posted on January 21, 2010 at 4:21 PM  

alo bro!

Posted on January 21, 2010 at 4:43 PM  
Blog Widget by LinkWithin