Slamat Beraya semua.. :)

By pulasperut on 9/07/2010 01:00:00 PM

Filed Under:


ntah ape prasaan tibe2 datang ni yg blh buat aku login ini blog n start nulis lg. heheh.. last skali aku nulis kat sini adalah pd bln 1 n skang dah bln 9. lame tuh... mase tu anak aku blm tau buat ape2, skang dah reti berdiri sdiri dah :)

korang sahabat2 ape kesah ye? lame xjengok blog korang. ntah lah, skang ni makin malas nak ber'blogging' nih. heheh.. rase cam byk lg benda lain yg lebih penting yg perlu dibuat, yg perlu diutamakan. maklumlah family pun da makin besar, tuntutan hidup pun makin berat. tp arini xtau lah nape rase ringan je jari nak naip. rase cam ade 1 kuase tuk aku kuarkan n3 baru kat sini.

Yg betulnya tadi aku login atas 1 niat je, nak ucap slamat ari raye kat korang.. pose cukup ke bg yg jantan2 nih? yg pompuan ni xpe, ade excuse.. heheh.. arap2 raye korang tahun ni lebih ceria n lebih bermakne dr tahun2 yg lpas. tuk aku, biase2 je. cume skang dah ade Adelia. penambah seri.. heheh..

dah 3 perenggan dah nulis, kire ok lah tu. heheh.. so.. aku blah dulu. Slamat Hari Raya semua!! da..

0 comments for this post

Blog Widget by LinkWithin